System przystosowany do prowadzenia karty pacjenta z całą historią, w tym z poprzednich poradni. Kartoteka obejmuje wszystkie podstawowe dane, ubezpieczenie, dane opiekuna prawnego czy dane zakładu i stanowiska pracy. Do karty można załączać pliki z oświadczeniami pacjenta (np. zeskanowane dokumenty).
Lekarz w Kartotece może w łatwy i szybki sposób przeglądać kartę wizyt i równie prosto tworzyć nowe. Kartoteka była tworzona przy współpracy z siecią prywatnych poradni i zawiera wszystkie potrzebne pola wizyty:wywiadu i badania laryngologicznego. Kartoteka generuje z wizyt recepty w formie dokumentu PDF, które można od razu drukować. Dzięki temu, że w Kartotekę wbudowana jest baza międzynarodowej klasyfikacji ICD-9 i ICD-10 można szybko i sprawnie (z autouzupełnianiem w formularzu) wprowadzić do karty chorobę oraz procedurę. Lekarz na bieżąco może podglądać poprzednie wizyty (diagnozę, zalecenia oraz leczenie), a nawet utworzyć nową wizytę z poprzedniej –odnotowując jedynie zmiany. System umożliwia łatwe tworzenie recept zgodnych z wytycznymi NFZ. Wystawione recepty automatycznie dzielą leki, które muszą być na osobnych receptach.
Każdy pacjent ma osobną listę wykonanych badań. Badania można w łatwy sposób dodawać, dlatego że każde posiada osobne pole, w którym można podać wyniki istotne dla rodzaju czynnika narażenia. Dodatkowo do każdego badania możliwe jest dołączenie zeskanowanego dokumentu i szybkiego podglądu, co znacząco usprawnia przeglądanie wykonywanych badań. W Kartotece można również błyskawicznie wystawiać zaświadczenia dzięki modelom zaświadczeń, których bazę można samodzielnie powiększać.
Kartoteka ma osobny podgląd pacjentów, wizyt, badań dla lekarza i dla rejestracji w placówce. Podgląd dla rejestracji selekcjonuje wyświetlane dane. W Kartotece można łatwo wyszukiwać pacjentów dzięki funkcji autouzupełniania. Wystarczy wpisać pierwsze litery nazwiska, adresu czy cyfry numeru PESEL. Kartoteka umożliwia proste wystawianie i drukowanie rachunku. W systemie kartoteki można również wystawiać i zarządzać wystawionymi wcześniej rachunkami.
Co warto wiedzieć o tym projekcie:
- Inteligentne podpowiedzi w wyszukiwarce
- Szukanie krok po kroku
- System zarządzania treścią
- Zamknięta strefa tylko dla zalogowanych
- Możliwa wersja mobilna
- Możliwość personalizacji wyglądu swojego konta
- Aplikacja internetowa stworzona na zamówienie
Zamów podobny projekt
Jeśli spodobał Ci się ten projekt i szukasz czegoś podobnego wypełnij formularz darmowej wyceny. Skontaktujemy się z Tobą mailowo lub telefonicznie aby przedstawić możliwości współpracy.